10 Mayıs 2015 Pazar

İki Hayat Arasında - Jessica Shirvington | Kitap Yorumu




Adı: İki Hayat Arasında
Yazarı: Jessica Shirvington
Sayfa Sayısı: 318
Yayınevi: Yabancı
Seri: Yok

Tanıtım:


Mükemmel hayat mı?
Yoksa mükemmel aşk mı?
Sen seç.
Sabine herkes gibi değildi. Kendini bildi bileli, iki hayatı vardı. Her yirmi dört saate bir Değişim geçiriyor ve her günü iki kere yaşıyordu.
Mükemmel Hayat
Wellesley’de, Sabine istediği her şeye sahipti: cazibeli arkadaşlar, şık kıyafetler, başarılı bir okul yaşamı, herkesin birlikte olmak istediği bir sevgili ve göz kamaştırıcı bir gelecek…
Mükemmel Aşk
Roxbury’de Sabine’in bambaşka bir hayatı vardı: maddi zorluklar çeken bir aile, serseri arkadaşlar ve sırrı ortaya çıktığında başına gelen korkunç olaylar… Ama sonra Ethan’la tanıştı. Yakışıklı ve ilgi çekiciydi; üstelik Sabine, daha önce hiç kimse için böyle şeyler hissetmemişti.
Tüm istediği tek bir hayat yaşamak olan Sabine, bu nihayet mümkün gibi göründüğünde, amacına ulaşmak için bir dizi tehlikeli deney yapmaya başlamıştı. Ama kendisine inanan tek adamı ve geri kalan her şeyi riske atmayı göze alabilecek miydi?

Yorum:



Kitap çok güzeldi. Bir kaç kusur haricinde kitaba aşık oldum diyebilirim. Kitabı bir daha ele alıp düşündükten sonra Bookstagram'daki puanımın haksızlık olduğundan değiştirdim. 4/5 şuan. ''1 puan neden kırdın?'' dediğinizi varsayıyorum. Birazdan açıklayacağım ama ilk bir konusundan bahsedeyim.

Sabine'nın iki hayatı vardır.Her 24 saatta bir kendince adlandırdığı ''Değişim'' geçiriyor ve o günü başka aileyle, başka bir yerde geçiriyordu. Bu iki hayatından en mükemmeli belki de Wellesley'di. Bir sürü arkadaş, yakışıklı bir sevgili, bir sürü para, harika okul ve gelecek... Her şeyi vardı ancak Roxbury'de maddi zorluklar, belli olmayan gelecek... Bir gün Sabine metrobüsteyken ( umarım doğru yerdir okuyalı oldu ve ben unuttum birazcıık ) merdivenden düşerek kolunu incitti veya kırdı. Normalde diğer hayatında da kolunun kırık veya incinmiş olması gerekirken kolu gayet iyiydi. Bu da Sabine'ye bir fikir verdi. Belki bir hayatta kendini öldürürse diğer hayatta yaşayabilirdi. Ama öylece kendini öldüremeyeceği için deneyler yapmaya başladı. 

Kitaptan keşke spoi verebilsem. Gerçi spoimi olur desem onu bile bilemiyorum ancak neyse. Sabine'nin Roxbury'daki babasından nefret ediyorum ve o Wellesley'deki sevgilisi olan Dex'ten de. İki hayatta da Sabine'nin küçük kardeşi Maddie umrumdaydı. Ablasına o kadar bağlı ki. Roxbury'deki hayatına son verse Maddie ne yapardı diye düşünmeden edememiştim. Erhan mı? Dex mi? diye sorsalar düşünmeden Ethan derdim heralde. Dex eğer Roxbury'de olsaydı Sabine'ye yardımcı olur muydu çok merak ediyorum doğrusu. Her neyse kitapların son sayfalara doğru, hele Ethan'a olanlar ( kitabı okuyanlar halimi bilir ) parçalandım resmen. ''Nasıl yani?'' dedim. Sonra ki olanlar falan filan bittim ya. Son sayfalarda gözyaşı döktüm doğruya doğru şimdi. Yani kısaca kitabı mutlaka alın 1 puan kırmamın sebebi ise Dex ve Roxbury'deki babası. İkisi de nefretlik bence. Her neyse benden bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı, mesajlarınızı ve takiplerinizi belkiyorum lütfen ^_^ 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder