19 Mayıs 2015 Salı

Elit - Kiera Cass | Kitap Yorumu




Adı: Elit

Yazarı: Kiera Cass

Sayfa Sayısı: 336

Yayınevi: Dex

Seri: The Selection #2



Tanıtım:




Sarayda 6 kız... Savaş kızışıyor.


'' Babamdan gelen mektubu ellerimde tuttum. 
Aspen'in prenses olamayacağımdan emin oluşu aklıma geldi.
Halk oylamasında en sonuncu olduğumu hatırladım.
Maxon'ın haftanın ilk günlerinde verdiği şifreli sözü düşündüm...
Gözlerimi yumdum ve kendimi yokladım.
Bunu gerçekten yapabilir miydim?
Illéa'nın yeni prensesi olabilir miydim?"

Saraya 35 kız girmişti, şimdi 6 kız var.

Ve artık Elitler Prens Maxon'ın aşkını kazanmaya çok daha kararlı.
Zaman America'nın aleyhine işliyor. Biran önce karar vermeli.
Çocukluğundan beri birlikte gelecek hayalleri kurduğu Muhafız Aspen mi?
Yoksa nefes kesici romantizmiyle başını döndüren Prens Maxon mı?
Kimi seçerse seçsin, aklı diğerinde kalacak.
Ve Asi Kuzeyliler bu peri masalının mutlu sona
ulaşmaması için ellerinden geleni yapacak.

Yorum:

Herkese merhaba!! Ben geldim. İlk olarak nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Okul nasıl? Sınavlar başladı falan hepsini yorum atabilirsiniz. Bu arada 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'nız kutlu olsun. Tamam şimdi geçelim yorumuma. Bugün başlıktan da belli olduğu gibi Elit'in yorumunu yapacağım. 

Bu kitap son derece sinir sınırlarınızı zorlayan bir kitaptı. America'nın kararsızlığı ön plandaydı. Aspen ve Maxon arasında gelip gitmesi de cabası. Kitapta çoğunlukla America'nın dengesizliği vardı ama yine de güzeldi. Sevmiştim. Yani biraz. Ara kitap diyebiliriz ki öyle.  Bu arada TEAM MAXON!! Kitabı 1 günde bitirmiştim. Akıcıydı. Yazar gerçekten güzel anlatıyor bana göre ancak o America karakteri fazla sinir bozucu değil mi? Nasıl iki erkeğin arasında kalabilir? 

Ve o Kriss de sinirimi bozdu. Çünkü Maxon sadece America'nın ve America da Maxon'un. O kadar. Ya kısaca herkese sinir oldum be. Bu kitap herkese sinir olmamı falan sağladı. Ama 3. Kitap olan Sonsuza Dek'i okudum ve harika bir kitaptı. Bence eğer Elit'i bitirmişseniz ve daha da almam Sonsuza Dek'i diyorsanız çok büyük yanlış yapıyorsunuz. Kesinlikle alın son kitabı. Pişman olmayacağınıza eminim çünkü güzel bir son var. Ve Kuzey'li Asilerle ilgili bir şeyler öğreniyoruz. Çok fazla şeyler. Her neyse bu kitaban benim yorumum 3/5 . İki puan kırdım yine iyi. Görüşmek üzere!! :))





   

2 yorum:

  1. Blogunu izlemeye aldım seni de bana beklerim :3
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil